Voorwoord - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Hans Verboom - WaarBenJij.nu Voorwoord - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Hans Verboom - WaarBenJij.nu

Voorwoord

Blijf op de hoogte en volg Hans

23 Augustus 2012 | Nederland, Wageningen

Hoi, leuk je hier te zien op deze blog!

Als je de komende maanden op m'n kamer binnenvalt dan zal je er iemand anders vinden, ik ben er voor een paar maanden tussenuit.

Voor een paar maanden woon ik in een stad waar meer goden dan mensen wonen, meer tempels dan huizen zijn en waar meer festivals worden georganiseerd dan er dagen in het jaar zijn; just as it is in heaven;) Dus stel dat m'n onderzoek al vroeg in de soep loopt, dan zal ik nog geen moeite hebben mijn tijd uit te zitten.

Nou tabe, binnenkort zal ik wel wat interresante dingen op de blog zetten.
Hans

  • 08 September 2012 - 14:29

    Nelleke:

    Ha Hans,
    Een goede reis naar Nepal. We hopen je te volgen op dit blog. Succes met het starten van je onderzoek en het vinden van een tolk. Groeten Johan&Nelleke, Naomi

  • 08 September 2012 - 23:36

    Woudie:

    Ha broertje!
    Al aangekomen (als je dit leest vast wel;))?
    Hoop dat je een goed slaapplekje kunt vinden en dat je reis goed is verlopen!
    tot horens! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wageningen

Hans

Leuk dat je hier ff komt kijken, met een beetje mazzel heb ik een nieuw bericht achtergelaten.

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 491
Totaal aantal bezoekers 15234

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 13 Juli 2015

Ethiopië

07 September 2012 - 26 December 2012

Stage en thesis in Nepal

Landen bezocht: